Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Achimek
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 14:27, 15 Mar 2010 Temat postu: Rozgrzewka |
|
|
Po wczorajszej grze z rau, a dokładnie części na CT, tak sobie myślałem, że dobrze by było aby każdy trening rozpoczynał się 30-40 minutową sesją na klatce lub basenie. Wczoraj było dobrze tylko brakowało ogrania na bliskie odległości a te mapy nam w tym pomogą. Co Wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jimi
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z piekła rodem
|
Wysłany: Pon 14:41, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Już lepiej góra na CT. Bo jednak mapy żądzą się swoimi prawami i na każdej trochę inaczej się gra ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Achimek
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 16:06, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
mi właśnie nie rozchodzi się o styl gry tupu chowanie się za samochodem i naparzanie do siebie tylko po prostu o strzelanie do siebie na bliskie odległości. na zasadzie ct jest dużo map, np wc główna hala, tyle, że takiego "czystego" strzelania to chyba nam nic nie zapewni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gwynbleidd.
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 16:47, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jestem za... dlatego nieraz drę się na ts, żeby uruchomić te "gówniane" mapy, bo po prostu na nich 1v1 można fajnie i szybko pograć Ale jest mały problem - otóż Shaymon i Druid nie za bardzo wiedzą, jak je wgrać, żeby działały.
Ze strony aa.pl
Kod: | Mapa nieoficjalna na serwerze gry
Korzystając z witryny AA Mission Depot - możesz ściągnąć każdą z map o statusie Mission Capable. Ściągnij ją na dysk a następnie zastosuj się do naszego poradnika :
- skopiuj plik mapy o rozszerzeniu .aao do folderu Maps swojej gry jak i serwera (konieczny klient FTP)
- otwórz plik tours.ini znajdujący się w katalogu /System/ serwera
- odszukaj wpis NumTours=14 i zmień jego wartosć na NumTours=32
- w sekcji [Tours] dodaj w nowej linijce
Tour(30)=Authorized Custom Maps
przejdź na koniec pliku tours.ini,
przeklej poniższe wpisy - uzupełniając je tam gdzie jest tak napisane
[Authorized Custom Maps]
;WAZNE: wartosc musi sie zgadzac z iloscia misji dodanych ponizej
NumMissions=1
;Tytul misji - mozesz wpisac np SF chemical Bunker
MissionTitle(0)=Custom Maps - Przykladowa nazwa
;Nazwa mapy, ktora pojawi sie w MBS, mozesz wpisac np SF chemical Bunker
MissionMBSTitle(0)=Przykladowa nazwa
;nic nie zmieniaj
MissionImage(0)=T_AA2_Maps.LevelShots.Map_levelsho t_Bridge
MissionImageDisabled(0)=T_AA2_Maps.LevelShots.Map_ levelshot_Bridge_g
;Nazwa pliku .aao mapy
;Zwroc uwage na wielkosc liter
MissionMapFilename(0)=ExampleCustomMap
;nic nie zmieniaj
MissionNMLFilename(0)=/nml_deploy/x_deploy_bridge_crossing.nml
Zapisz plik tours.ini i uruchom serwer wpisując w komendzie startowej nazwę nowej mapy - pamiętaj, iż wszyscy gracze aby wejść na serwer muszą posiadać plik danej mapy wgrany do katalogu /Maps gry.
Jeśli chcesz dodawać kolejne mapy do serwera, musisz zmienić wartość NumMissions (ilość misji dodanych) i dodać blok kolejnych 6 wpisów wymienionych powyżej (MissionTitle, MissionMBSTitle, MissionImage, MissionImageDisabled, MissionMapFilename, i MissionNMLFilename). Liczba w nawiasie obok ustawień musi być równa ilości dodawanych map powiększonych o 1.
Dla przykładu wpisy dla kolejnej mapy wyglądałyby następująco :
;Tytul misji
MissionTitle(1)=Custom Maps - Przykladowa nazwa #2
;Nazwa mapy, ktora pojawi sie w MBS
MissionMBSTitle(1)=Przykladowa nazwa 2
;nic nie zmieniaj
MissionImage(1)=T_AA2_Maps.LevelShots.Map_levelsho t_Bridge
MissionImageDisabled(1)=T_AA2_Maps.LevelShots.Map_ levelshot_Bridge_g
;Nazwa pliku .aao mapy
;Zwroc uwage na wielkosc liter
MissionMapFilename(1)=ExampleCustomMap2
;nic nie zmieniaj
MissionNMLFilename(1)=/nml_deploy/x_deploy_bridge_crossing.nml |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gwynbleidd. dnia Pon 16:48, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Achimek
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 17:41, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja widze drugi problem: oni tu nie zaglądają więc zabardzo tego nie przeczytają.
A jak już im się uda to naprawdę dobrze by było wchodzić tam na te banalne 30-40 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gwynbleidd.
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 17:54, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
napisałem to od razu Shaymonowi na gg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
proxik
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:15, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No i jeśli uda się im dodać te mapki to będzie super!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jimi
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z piekła rodem
|
Wysłany: Pon 21:54, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No tak strzelanie, strzelaniem, ale na wspomnianej już głównej hali na wc strzelanie wyrobić jest lepiej bo widzisz zazwyczaj tylko główkę (WIDZĘ GŁÓWKĘ!) delikwenta, a nie całego potężnego mięsożernego, przypakowanego opfora z ak47 w łapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gwynbleidd.
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto 11:51, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Krotko mówiąc Jimi proponujesz np granie na takim WC (przykładowo) i wbijanie tylko środkowym, albo tylko środkowym + shipping. Bo wtedy trening wyglądał by tak jak to podajesz i strzelanie było by w głównej hali itp.
Pomysł dobry, bo to taj jak np na pipce gramy tylko na maina. Ale tak czy inaczej pomysł z takimi strzelaniami jak na "baseniku" czy na "the cage" jest wg. mnie tez dobry. Bo grasz na pierwszy kontakt i albo zgniesz, albo zabijesz. Nie ma praktycznie ucieczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gwynbleidd.
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto 13:15, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
DOUBLE POST !
Tak swoja drogą i tak tera bardziej tłuc CSARa będziemy, zeby z Thc^ jakoś zagrac.
O Bunda na forum widze jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gwynbleidd. dnia Wto 13:16, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
proxik
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:56, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm zrobiłem taką mapkę do rozgrzewek Temat jest niżej mam nadzieję że spodoba się wam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gwynbleidd.
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto 17:27, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Karva... ale co z tego, że zrobiłeś, jak Shaymon nie może customowych map uruchomić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jimi
G.S.P.M.W. F O R M O Z A
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z piekła rodem
|
Wysłany: Wto 17:37, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no co do tego strzelania to prawda, ale też warto poćwiczyć walenie headów, typowe takie jak np. wchodząc w framugę w mainie czy coś. Mam nadzieje, że od przyszłego tygodnia będę już w stanie grywać w tygodniu (o ile nie odetną mi neta)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|